maandag 9 juli 2012

Baby mobile

Afgelopen weekend ben ik samen met m'n vriend op kraam bezoek geweest bij een vriend en vriendin van ons en bij het nichtje van m'n vriend.

Zoals wellicht al een beetje bekend is zijn wij best wel (een beetje ahum) nerds.
Onze vrienden zijn dat ook.
Dus ik wilde een leuk en vooral origineel kraamcadeau voor hun hebben. Het heeft lang geduurd voordat ik iets leuks wist en op donderdag voor het bezoek schoot me ineens iets gaafs te binnen.

Dus ik ben meteen in de auto gestapt naar de werkplaats van mijn vader (heeft een houten kozijnen bv). Daar heb ik 2 latjes gemaakt met ieder 3 gaatjes erin.
Deze vervolgens 2x gedompeld in de verf en de dag erna weer opgehaald.
Donderdag avond begonnen met haken.
Bleek het patroon dat ik had toch wel erg groot uit te vallen dus moest ik vrijdag nog weer nieuwe haak katoen halen en daarna weer opnieuw beginnen met haken.
Ik heb die avond tot half 1 zitten haken.... en nog niet af! haha
De volgende ochtend hoefde ik gelukkig niet zo veel meer te doen en heb ik alles op tijd af gekregen!

Wat ik nu gemaakt heb? Ok ok het is uiteindelijk een mobile geworden. Voor de mensen die niet weten wat dat is; die dingen die je boven een bedje of box hang zodat de kleine wat leuks te zien heeft.
De poppetjes die ik gehaakt heb zijn de mushrooms uit de Mario bros spelletjes :D

Zo waren er zeer blij mee! (anders had ik hem gewoon weer mee naar huis genomen whaha)


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer u niet met een account reageerd (anonieme reacties), gelieve dan wel uw naam of bijnaam te vermelden zodat de eigenaar weet wie er reageerd